Στείλτε το Εικαστικό σας
  • 01

    Φτιάχνουμε το Page setup στο μέγεθος του τελικού προϊόντος. Όταν είναι πολυσέλιδο έντυπο και θέλουμε να δουλέψουμε σαλόνια, τα δουλεύουμε σαν αντικριστές σελίδες και όχι σαν μονοκόμματο σαλόνι. Όταν έχουμε προϊόν το οποίο έχει μηχανολογικό φτιάχνουμε το Page setup στα όρια του αναπτύγματος του μηχανολογικού.

    02

    Όλα τα αντικείμενα που βρίσκονται στην μακέτα είτε είναι φωτογραφίες, είτε είναι vector θα πρέπει να είναι CMYK και ποτέ RGB. Σε περίπτωση που η δουλειά είναι σε Pantone χρώμα αυτό θα πρέπει να ορίζεται στην μακέτα ή στην εντολή εκτύπωσης.

    03

    Όλες οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι CMYK υψηλής ανάλυσης 300dpi. Όταν έχουμε φωτογραφίες που είναι χαμηλής ανάλυσης και τις γυρίσουμε στα 300dpi δεν κερδίζουμε κάτι.

    04

    Όταν υπάρχει προϊόν που έχει μηχανολογικό (κουτί, folder κλπ.) θα πρέπει το μηχανολογικό να υπάρχει στην μακέτα σαν 5ο χρώμα (συνήθως κάποιο Pantone) το οποίο θα πρέπει να είναι overprint. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει και σε αρχείο μόνο του για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή καλουπιού.

    05

    Όλες οι μακέτες θα πρέπει να έχουν ξάκρισμα 3mm και τα αντικείμενα τα οποία μας ενδιαφέρουν να μην κοπούν (κείμενα κλπ.) θα πρέπει να έχουν μια ασφάλεια το λιγότερο 3mm προς τα μέσα σε σχέση με το τελικό έντυπο.

    06

    Όταν μία μακέτα περιέχει πολύπλοκα όπως και πολλά σε αριθμό vectors, σκιές, διαφάνειες κλπ. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να χτυπήσει στο rip και για αυτό τα κάνουμε Rasterize πριν κλείσουμε το αρχείο Pdf.

    07

    Προσέχουμε ποια αντικείμενα είναι overprint για πολλές φορές υπάρχει κίνδυνος να μην τυπωθούν, ειδικά όταν από πίσω τους βρίσκεται αντικείμενο με ποιο σκούρο φόντο, επίσης δεν κάνουμε ποτέ Overprint το λευκό, πράγμα που συμβαίνει πολλές φορές σε αντικείμενα που έχουν δουλευτεί σε κάποιες εκδόσεις του illustrator, οπότε τσεκάρουμε την μακέτα καλά πριν την στείλουμε για εκτύπωση.

    08

    Όταν έχουμε μαύρο κείμενο βάζουμε μόνο μαύρο (C0 – M0 – Y0 – K100) και στα γκρι χρησιμοποιούμε μόνο ποσοστά του Μαύρου. Σε μαύρα αντικείμενα φόντα, μπάρες κλπ. τα οποία είναι μεγάλα ή είναι πάνω από φόντα βάζουμε C40 – M40 – Y40 – K100 για να γίνει το μαύρο πιο δυνατό και να στρώνει πιο σωστά στην εκτύπωση και για να αποφύγουμε το overprint του μαύρου με αποτέλεσμα να φαίνονται από πίσω οι φωτογραφίες.

    09

    Όταν υπάρχει τοπικό UV, γκοφρέ κλπ. το ορίζουμε σε μία εξτρά σελίδα με πλακάτο χρώμα, ποτέ ράστερ και πάντα στα ίδια μέτρα με το αρχείο του εντύπου που πάει προς εκτύπωση.

  • 01

    Pdf αρχεία high resolution, outline τα κείμενα, embedded το link της εικόνας, αποστολή του Link, έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα χρωματικής διόρθωσης, σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο.

    02

    Corel Draw (cdr), curves τα κείμενα με τις εικόνες, οπωσδήποτε σε CMYK.

    03

    Illustrator αρχεία (ai ή eps), outline τα κείμενα, link της εικόνας (όπου υπάρχει) σε υψηλή ανάλυση (300 dpi), έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα χρωματικής διόρθωσης, σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο. Τα αρχεία να είναι επεξεργασμένα από 10% έως 30%.

    04

    Αρχεία για μορφοκοπή (.ai , .eps, .cdr) να είναι δουλεμένα σε φυσική διάσταση, να έχει προστεθεί φόντο 0,5 cm και να υπάρχει το κοπτικό.

    05

    Η κάθε δουλειά θα πρέπει πάντα να συνοδεύεται από ένα print out ή από ένα αρχείο προεπισκόπησης (jpeg, png) και σε περίπτωση χρήσης συγκεκριμένων χρωμάτων πχ (pantone, ral) πρέπει αυτά να επισημαίνονται και να περιλαμβάνεται ένα δοκίμιο.

     

    Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Aποστολή Εικαστικού

Πελατολόγιο