Elikon News

PrintTip

4 Τρόποι που η Τυπογραφία μπορει να 

4 Τρόποι που η Τυπογραφία μπορει να απογειώσει το BrandName σας

Αυτά είναι τα τέσσερα σημεία που η τυπογραφία μπορεί να επιτύχει, αν χρησιμοποιηθεί σωστά. Σημεία που την καθιστούν μία πολύ σημαντική όψη της σχεδιαστικής διαδικασίας.

1. Ορίζει το ύφος


Μπορεί να είναι η εικόνα το στοιχείο που αρχικά μας ελκύει όμως θυμηθείτε, ότι οι άνθρωποι επηρεάζονται, συνειδήτα και ασυνείδητα από τον τρόπο που ένα brand χρησιμοποιεί την τυπογραφία, ώστε να περικλείει όλα εκείνα που το καθιστούν αυτό που είναι. 
Η λεπτεπίλεπτη συλλογιστική της επιλογής μιας γραμματοσειράς παίζει μεγάλο ρόλο. Η γραμματοσειρά μπορεί να δημιουργήσει συναίσθημα (χαρά ή λύπη), να εμπλουτίσει ένα θέμα (παρόν ή παρελθόν), να εξάψει το ενδιαφέρον (φωνάζοντας ή ψιθυρίζοντας), να προσθέσει προσωπικότητα (σοβαρή ή αστεία), ακόμα και να κερδίσει την εμπιστοσύνη, όλα θέματα εξέχουσας σημασίας για το λανσάρισμα ενός επιτυχημένου πρότζεκτ. 
Οι τυπογραφικές επιλογές σας πρέπει να περικλείουν τα πάντα σχετικά με το τι είναι το brand. Αν το πετύχετε θα έχετε ένα κοινό που αλληλεπιδρά με το μήνυμα σας, διαφορετικά θα χαθεί τελείως αυτό που επικοινωνείτε.


2. Δουλεύει αθόρυβα


Η καλή τυπογραφία περνάει απαρατήρητη. Το να μην αντιλαμβάνεσαι την τυπογραφία σημαίνει ότι βγάζει νόημα μέσα στο δημιουργικό περιβάλλον που βρίσκεται.
Οι καταναλωτές σήμερα, εκτίθενται σε τόσο καλές δημιουργικά δουλειές, ώστε η καλή τυπογραφία περνάει απαρατήρητη (κάτι που είναι καλό). Η καλή τυπογραφία τους οδηγεί, τους λέει τι είναι σημαντικό, του βοηθά να οργανώσουν πληροφορίες, εστιάζει στα σημαντικά σημεία, λέει λίγα παραπάνω για την ιστορία. Η κακή τυπογραφία τους «φωνάζει» και σε καμία περίπτωση δε μπορεί να πετύχει τίποτα από τα παραπάνω.


3. Επικοινωνεί νοήματα


Όπως και με την μόδα στον ρουχισμό, τα τυπογραφικά στυλ αλλάζουν συνεχώς. Η επιλογή για την χρήση μιας γραμματοσειράς, παρά ταύτα δε θα πρέπει να επηρεάζεται από τις τάσεις και από το τι είναι σύνηθες στους τομείς του design. Όποια γραμματοσειρά κι αν επιλέξετε, θα πρέπει να έχει δημιουργικό αλλά και εμπορικό νόημα, δηλ αιτία και σκοπό.


4. Αλλάζει αντιλήψεις


Οι τυπογραφικές επιλογές που κάνουμε, μπορούν να έχουν σοβαρό αντίκτυπο στο πως οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ένα brand. Ο τρόπος που οι άνθρωποι «καταναλώνουν» τα μέσα, έχει αλλάξει δραματικά με τις νέες τεχνολογίες, υπό την έννοια ότι όλο και περισσότερος όγκος περιεχομένου καταναλώνεται μέσω οθόνων και διαδραστικών μέσων. Μόνο και μόνο γι’αυτό, θα πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή για το πώς η τυπογραφία εμφανίζεται σε κάθε διαφορετική πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ο καταναλωτής και η αίσθηση που προσδίδει.
Η τυπογραφία είναι τόσο σημαντική, όσο η επικοινωνία της μοναδικότητας του εκάστοτε brand μέσα από τη χρήση χρωμάτων, εικόνων ή φωτογραφιών. Παράλληλα όμως, είναι και ένα μέσο διασκέδασής σας. Όταν επιλέγετε γραμματοσειρές, μη φοβάστε να τις δουλέψετε με ένα διαφορετικό τρόπο, αρκεί να διασφαλίσετε ότι είναι σχετικές με το συνολικό μήνυμα που πρόκειται να επικοινωνήσετε.


Συγγραφέας: Chris Bennett – Creative Director
Πηγή: http://www.creativebloq.com

Our Customers